Thursday, February 10, 2011

Buka seluar,angkat skirt




To: brader@yahoogroups.com; ndin52@yahoo.com
From: shuhaimiismail@yahoo.com
Date: Sun, 2 Nov 2008 01:14:40 -0800
Subject: [brader] Buka seluar,angkat skirt



Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya.
Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.Guru : Bila
kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu
lakukan?Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi! Guru :
HAH ! (terperanjat) , lepas tu awak buat apa?Murid: Saya akan suruh
penjahat tu buka seluarnya.Guru : Habis tu apa yang ... (Mula
Khuatir)Jeng! Jeng! Jeng!Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat
lari laju jika skirtsaya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak
kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan.. .What were
you thinking?


___

__._,_.___
Recent Activity
Visit Your Group
Find helpful tips
for Moderators
on the Yahoo!
Groups team blog.
Yahoo! Groups
Join people over 40
who are finding ways
to stay in shape.
Weight Loss Group
on Yahoo! Groups
Get support and
make friends online.
.

__,_._,___

No comments: