Sunday, October 12, 2008

dialog antara poland dan kuantan

Re: [brader] orang poland dah masuk baris
Mal, iye ke aku terlupa nak bagi hukuman keluar baris dulu. Mungkin aku terlupa kakai mana nak bagi kot. Tapi memang betulla dalam bulan Feb n Mar aku tak masuk campur dalam discussion kat gp ni, tapi tiap hari tetap buka mail.
Masa mu antar senarai yang mula2 aku terus ammend and mail kat mu semula mana2 yang aku ingat. Even sebelum aku g cuti minggu lepas nn masa khairi meninggal aku ada gak kacau sana sini tapi mungkin masa tu aku punya posmen tak jumpa alamat mu tak.

Anyway Mal congratulation di atas usaha mu yang murni tu. Aku masih bercuti, file AFATS10 kat pejabat. Mungkin minggu depan aku akan feed mu dengan mana2 yang aku ada yang mu tengah cari.
I think this year we should organise gathering di antara kita je tanpa isteri dulu. Maklum jelah dah lama tak jumpa, kita tentu banyak nak cite n nak tanya. Kalau ada anak bini ni susah sikit nak sembang rancak dan yang penting nak mengutuk. Kang merajuk lak kita punya second half. What say you.
Pas tu baru kita wat bersama keluarga, macam kat rumah Jaafar L dulu.
Ok lah Mal kita tnegok macamana dengan skot sekupang yang dah didaftar ni, kategori mane depa masuk macam yang mu kata..... tak guna ada, ada tak guna ke macamana

Salam dari Poland
582 fuad 10


jamal sayuti wrote:
brader fuad n all 10ers

at last ko masuk baris balik, tapi tak bagus nya ko tak bagitau masa nak keluar baris dulu. aku pun pelik tiba-tiba aje kau senyap. ni kalau kpl idrus tau . . . .mau kau kena short & sharp, lepas tu dia bagi arahan TERUSKAN! sampai kau masuk kolam sarimah

anyway, kita punya data sheet dah improve banyak. 10 org kawan kita masih tak dapat di kesan. yang amat pelik dan sangat pelik, aku dapat info yang dah habis svc, . . .tapi brader PAK CHAT Gxxx yang ada kat MINDEF tu aku tak dapat hubungi lagi. tak pe, brader PIAN akan uruskan perkara tu

salam and keep the mail flowing 0538 Jamaluddin SayutiLAMBANG JAYA SPARES & SERVICES19 Jalan Industri Semambu 11/225300 KUANTAN, Pahang DMMobile 013 - 9330856Office 09 - 5675962Email jamalsayuti0538@...

No comments: