Tuesday, June 24, 2008

saluran 2

nasha dan tajul ialah mereka yg lepas keluar afats melalui saluran dua ia itu ke UTM.kisah dan cara mereka diberitau tajul pd kita orang semasa perjumpaan dibentung.katanya kenapa dlm 26 orang yg masuk no 3 board hanya dia berdua shj yg masuk utm.sebabnya ialah mereka terlewat hantar borang utm kpd pihak afats,oleh itu mereka pos sendiri borang tsb.sedangkan 24 lagi mereka hantar melalui afats.sedangkan 24 borang tersebut sebenarnya tidak dihantar ke utm sebaliknya disimpan dlm laci siapa aku tak tahu laa.itulah punca mereka berdua shj yg diterima, yg lain terlopong mulut shj lah dan terpinga2.ini semua adalah konspirasi terancang pihak2 tertentu supaya mereka ini dimasukkan ke tjt21.sekianlah wallahuallam.mungkin ada in put lain yg lebih sahih.kalau kira lojik pun takkan lah mereka shj yg diterima lagi pun telah buat board pun.
Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

Zali Chat,aku salah sorang dari mangsa konspirasi ni..dewan tun templer tu jadi saksi kami budak2 AFATS yg dah nak balik kampong tanam jagung.Tapi kerana kami dah jejak kaki kat RMC,teruskan jugaklah perjuangan tu..tapi aku tak blh lupa satu lg peristiwa kambing hitam...aku nyaris2 jadi korban. Dua-dua peristiwa ni aku tak blh lupa sampai la ni....!!fauzi561

Anonymous said...

Kalau tak menjejaskan keselamatan negara ke, tak melibatkan OSA ke, tak dihumban ke ISA ke, mailah crite skit Zi.
Tapi yang paling best tu bila Kapt Harun tanya, korang tak nak masuk Regular ni nak gi mana. Jawapan kite masa tu nak balik EME School jaga library. Nak pengsan Kapt Haron dengar. 582

Anonymous said...

Fuad,konspirasi AFATS semua org tau..crita aku kat SP Coy Zali Chat tau la..org lain punya keja aku kena tuduh,pastu kena warning dgn Ishak Wodi & En Malik aku punya bengang la..!!Tapi doa org teraniaya dimakhbulkan,tapi yg untung Raja Ikram jadi SUO.Itulah kisahnya..!! 561