Sunday, May 3, 2009

blog intake 11


Maaf Memaafkan Drp G11
Kepada semua brader terutama intake 9,10,12 dan 13..
G11 mohon ampun dan maaf kepada G13 diatas apa yang kami lakukan terhadap tuan-tuan semua... G11 pun tidak kurang hebatnya dalam arena raggingmeragging ni.. G13 boleh luahkan segalanya dalam blog G13... kami juga teringin mendengar keluhan/luahan/rintihan tuan-tuan sekalian. Kami juga ingin tahu apakah warna sebenar G11 dari kacamata tuan-tuan..
Penulis blog G11 ini juga ingin mengetahui apakah perkara/kesalahan/dosa saya semasa menjadi senior.. secara specific saya ingin mohon maaf dari sorang ke seorang dan dari hati ke hati.
G11 juga mohon maaf kepada G12.. sedikit sebanyak kami juga berdosa dengan G12 - tumpang sekaki semasa tuan-tuan freshie..
Kepada G9.. kami semua sudah maafkan segala-galanya terhadap apa yang tuan-tuan lakukan terhadap kami.. dan juga kami jugak mohon maaf di atas segala salah/silap dan halalkan makan/minum dan segalanya yang telah kami ambil/terambil/termakan/terminum.. etc...
Kepada G10.. kami semua juga mohon maaf dan memaafkan segala-galanya...
Moto-Kedidi 0592
Disclaimer:
Apa yang dipaparkan di dalam blog ini adalah semata-mata untuk mengimbau kembali nostalgia semasa di AFATS. Ia juga boleh dijadikan rujukan/panduan untuk memantapkan lagi perancangan/pentadbiran AFATS dimasa akan datang. Ia juga amat menarik untuk dikenang dan mungkin menjadi bahan rujukan bagi pihak seperti brader RAR untuk membukukannya.
Apa yang jelas dalam hal ini adalah... AFATS samada dalam kategori apa sekalipun A.B.C(with or without SPM) telah berjaya menjadikan kita semua ORANG.


nota: saya mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada g11 atas lahirnya weblognya. artikel adalah petikan dari blog tersebut. seperti dinyatakan ditajuk kami juga ingin mengambil kesempatan memohon kemaafan atas segala perbuatan salah silap dan juga menghalalkan makan minum yang tanpa kebenaran. kepada semua terutama intake 8,9,11 dan 12 dan juga sesama intake 10 dan lain-lain intake juga. dan kami juga sememangnya telah memaafkan atas apa-apa perbuatan tuan-tuan semua.

No comments: