Friday, February 13, 2009

AKU AND PIE‏


Assalamualaikum Chat,
Sebelum minggu Pie berakhir ni aku nak crite skit pasal Pie ni. Aku sure Pie mengikuti blog ko ni tapi dia keep low profile. Sejak diA meninggalkan kedet pada tahu 80 atau 81 hanya 4 kali je aku jumpa dia. Pertama dia dtng kat Jab JLJ, tahun tak ingat. Double hoop tu, terperanjat orang, mana punya civilian dgn rambut panjang PAKAI BERET CHEQUVERA lak tu, hentak kaki kat depan aku ni. Pas tu gi makan kat mana entah aku tak ingat. Pastu gi umah dia kat Bukit Antarabangsa. Kagum aku tengok luk isan dan perabot kayu yang dia buat sendiri. Woodwork dulu tak berapa boleh macam Jamal Toha. Last sekali jumpa kat depan Stn Keretapi KL masa Merdeka Parade tahun 2007. Seronok bersembang dgn dia ni. Gaya masih macam dulu tapi pemikiran dah brbeza. Semoga dia akan berjaya dalam hidup. Salam

From Poland with Love

582 DINDONG KECIPIR

nota: waalaikumussalam. bahan sumbang dari furland. t kasih daun keladi.

No comments: